<< Zoznam článkov od 16 do 18 (z 18)

Paragliding

Paraglidistu je ťažko zabiť... Toto všeobecne známe Igiho konštatovanie asi naozaj platí. Necelý mesiac pred zimným slnovratom, keď sú všetci ostatní / normálni / piloti bezmotorových lietadiel dávno uložení k zimnému spánku sme sa opäť v hojnom počte zišli na ďalšej novembrovej akcii. My si jednoducho nedáme pokoj. Tento krát padla voľba na mohutný hrebeň Braniska. Podľa predpovedí by nám malo počasie priať práve v tejto lokalite takže hurá na kopec, snáď to bude dobré... Niečo pred dvanástou sa už Andyho Galloper natrieskaný pilotmi a p...   Celý článok
Tak sa takmer po dvoch mesiacoch mizerného počasia konečne ukázalo pár krajších dní. Napriek tomu, že nesmoklí už od piatku, na kopec sa pre množstvo objektívnych príčin dostávam až v nedeľu. Nevadí, veď aj tak nič nefúkalo takže na svoje si prišli len naši motoroví kolegovia, ktorí brázdili oblohu nad Spišskou Belou až do totálneho vyčerpania pohonných hmôt a fyzických síl... Od soboty však meteogram sľubuje ideálne podmienky na nedeľné polietanie v Lendaku a ja riešim dilemu, či mám na kopec vziať klientov a tandemový padák, alebo otest...   Celý článok
Lietanie na padákových klzákoch - paragliding sa v súčasnosti radí k najmladším a zároveň najdostupnejším formám športového lietania. Jeho podstatou je pohyb v 3D priestore za pomoci špeciálne skonštruovaného krídla, ktoré na rozdiel od všetkých lietajúcich zariadení ťažších ako vzduch nemá pevnú nosnú plochu, ale je ušité z látky, nosných šnúr a popruhov. Z toho vyplýva, že padákový klzák bude relatívne jednoduché, lacné a skladné lietadlo, ktoré sa navyše vyznačuje nenáročnou pilotážou, takže je priam predurčené slúžiť naozaj širok...   Celý článok

<< Zoznam článkov od 16 do 18 (z 18)

JM SPORT www.skyrunning.sk www.tatry.nfo.sk www.msslovakia.eu
alkan.szm.com www.outdoorfilmy.sk
www.modralanovka.sk
www.montana.cz
©  Vetroplachmagazin 2007 - 2019  |  designed by MVM Trade s.r.o.